zondag 9 maart 2014

Spam je blog en oproepje voor Blog on the Center Stage! (nl)


Het is weer spam-tijd! Maak gerust wat reclame voor je blog in de comments!

Ik heb ook nog een leuk oproepje voor andere bloggers. Eefje van Beautytalk had op haar blog een leuk Blog In The Spotlights idee, waarbij ze telkens een andere blogger in de schijnwerpers zette. Ik vind het echt een mooi gebaar om op die manier even aandacht te besteden aan andere personen die zoveel tijd en werk in hun blog steken. Ik heb dan ook besloten om zelf ook iets in die aard te gaan doen, zodat ik zelf ook elke week een andere blog wat extra aandacht ga bezorgen op mijn blog. Wil jij graag een artikeltje over jouw blog? Stuur dan een mailtje naar virusofbeauty@gmail.com met als titel "Blog on the Center Stage". Hopelijk zie ik snel jullie mailtjes verschijnen!

1 opmerking:

  1. Mijn blog is orphea333.blogspot.be !
    En ik vind dit een super initiatief, zo leer ik telkens nieuwe blogs kennen ^^

    BeantwoordenVerwijderen