donderdag 13 maart 2014

GOSH Lip Lacquer (nl/eng)


Is het een nagellak? Nee, het is de nieuwe Lip Lacquer van GOSH! Gelukkig staat vooraan op het potje duidelijk vermeld dat het een lipproduct is, want de speciale verpakking doet echt wel denken aan nagellak! Naast het leuke uiterlijk, zijn ze ook nog eens goed voor je lippen. Deze Lip Lacquers zijn namelijk verrijkt met arganolie en vitamine E en bevatten bovendien geen parabenen. Ze zijn beschikbaar in 8 verschillende kleuren, waarbij er ook verschil zit in dekking en glans. 

Is it a nailpolish? No, it's the new Lip Lacquer from GOSH! Luckily it says on the front that it's a lipproduct, because the packaging really reminds me of a nailpolish! Next to the cute packaging, these are also good for your lips. The contain argan oil, vitamin E and are paraben-free. They come in 8 shades with different sheen and coverage.


Net zoals een nagellak, zit dit product in een klein glazen flesje. Ik had al bij enkele bloggers gelezen dat zij dit gevaarlijk vonden om stuk te gaan in je handtas, maar het glas is echt wel voldoende dik en stevig. Volgens mij moet je dus echt wel wat moeite doen om dit te laten breken in je handtas. Ik vind het net een handig potje om mee te nemen, doordat hij zo compact is.

Just like a nailpolish, the packaging is a tiny glass bottle. I've read on a few blogs that some bloggers think it will break in their purse, but the glass is really thick and stirdy. In my opinion you'd have to put effort in breaking these. I think the small size makes it really easy to take it with you.


Op de dop zit een leuke opdruk met woordjes als "First Kiss", "Kiss me!" en "Summer Kiss". Dit geeft het flesje een leuke en speelse uitstraling. 

On the top it has cute words like "First Kiss", "Kiss Me!" and 'Summer Kiss". This makes the packaging look cute and playful.


Geen nagellakkwastje, maar een kleine spons-applicator. Persoonlijk verkies ik kwastjes om dergelijke producten aan te brengen, maar deze werkt prima. Het is allemaal wel aan de kleine kant, waardoor hij misschien niet voor iedereen even handig werkt. Vooral meiden die nieuw zijn in het gebruiken van lipgloss zullen het volgen mij een beetje onhandig vinden.

No nailpolishbrush, but a little sponge-applicator. Personally I prefer brushes for applying these products, but this one works fine. It's a bit tiny so it won't be as easy to use for everyone. I guess girls who are new at using lipgloss might find it a bit clumsy.


Ik heb de kleur 002 Lovely Lips gekozen. Dit is een heel natuurlijk nude kleurtje, wat volgens mij ideaal past bij een smokey eye. De acht verschillende kleuren zijn verschillend in pigmentatie en glans, maar deze kleur combineert eigenlijk het beste van beide. Hij geeft een erg goede dekking en bevat ook voldoende glans. Een beetje de combinatie van een lipgloss en een lipstick dus.

I've got 002 Lovely Lips, a natural nude which would work great with smokey eyes. The eight shades come with different pigmentation and sheen, but this one combines the best of both worlds. It has a great coverage and a nice gloss. 

De Lip Lacquers zijn ook erg aangenaam om te dragen. Ze plakken niet, drogen niet uit en voelen zacht aan op je lippen. Ze blijven wel niet heel lang zitten en zijn op dat vlak vergelijkbaar met de meeste lipglosjes. Hoewel ze er een beetje uitzien als een lipstain, zijn ze dat dus zeker niet! Op zich blijven ze wel een tijdje zitten, maar eten en drinken zullen ervoor zorgen dat de kleur verdwijnt. Regelmatig even controleren en bijwerken is de boodschap. Ze hebben wel een speciaal geurtje dat ik niet meteen kan thuisbrengen, dus daar moet je een liefhebber van zijn.

The Lip Lacquers are pleasant to wear. They aren't sticky, don't dry and feel soft on your lips. They don't last very long and are comparable with most lipglosses. Although they might look like a lipstain, they surely aren't! They last well, but won't survive a meal or drink. Regularly checking and re-applying is the message. They are scented with a scent that I can't define, so you have to like that.

De Lip Lacquers van GOSh zijn te koop bij Kruidvat voor 8,49 euro voor 4ml. Persoonlijk vind ik dit toch een beetje aan de dure kant voor een merk als GOSH. De hele collectie kopen zit er voor mij dus niet in, hoewel ik ze zeker fijn vind. Hebben jullie de Lip Lacquers al getest?

The Lip Lacquers from GOSH are available at Kruidvat for 8,49 euro for 4ml. I think it's a bit expensive for a brand like GOSH. I won't be buying the entire collection, though I really like these. Have you guys tested these Lip Lacquers?